Leter du etter en utfordrende og meningsfylt jobb der du vil bidra til å forbedre helse og livskvalitet for mange? Da kan denne rollen være noe for deg!
Ønsker du å bidra og sette ditt preg på vårt digitale uttrykk og innhold? Som vår Multichannel Manager vil du være ansvarlig for å støtte alle digitale aktiviteter i våre BI-kanaler (feks. E-post, nettsider, sosiale medier). Du vil få muligheten til å bruke din digitale kompetanse på innholdet som produseres og markedsaktiviteter som initieres. I Boehringer Ingelheim er vi opptatt av at ansatte skal utvikles og skape noe større enn seg selv – gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor vil arbeidsdagen din bli preget av meningsutveksling, utfordringer, samarbeid og kompetansedeling på tvers av fagfelt og avdelinger. Stillingen rapporterer til
Head of Marketing and Customer Experience og samarbeider tett med Customer Experience Manager, Brand Managers samt kollegaer i andre land.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Identifisere nye muligheter for digital markedsføring
- CMS-ansvarlig, fornye vårt digitale uttrykk i alle digitale kanaler (nettportal for helsepersonell, nettsider for pasienter og pårørende, SoMe etc)
- Planlegge og gjennomføre multichannel kampanjer i samarbeid med Brand Teams/Merkevareteamene for våre terapeutiske områder
- Opprette og gjennomgå digitalt innhold (f.eks. Utforming og ordlyd av e-post, på nettsteder, i SoMe innlegg)
- Sørge for søkemotoroptimalisering og trafikk
- Å sørge for at markedskommunikasjonen er oppdatert
- Være en rådgiver og sparringspartner internt for å sikre helhetlig kommunikasjon og brukeropplevelse for pasienter, leger, spesialister og annet helsepersonell
- Lede og gjennomføre prosjekter vil være en sentral del av stillingens innhold
Som Multichannel Manager vil du ha ansvar for å opprettholde og optimalisere synlighet og kommunikasjon i alle digitale rom. Vi ser etter deg som er digital kunnskapsrik med minst 2 års erfaring med digital markedsføring. Du har operativ erfaring med å planlegge og gjennomføre digitale kampanjer, samtidig som du har et strategisk tankesett og evner å se helheten. Har du i tillegg erfaring med nettstedsadministrasjon, innholdsproduksjon og søkeordsoptimalisering er det en stor fordel. Gode norsk og engelskkunnskaper er en forutsetning.
Vi ser etter deg som trives med å ta ansvar, og som liker å jobbe selvstendig. Du er målbevisst, strukturert og løsningsorientert på veien mot resultater, og er god til å få frem budskapet i det du produserer. Du er en lagspiller som liker å jobbe i et mangfoldig miljø og verdsetter sterke tverrfunksjonelle forhold. Du er smidig i å lære nye verktøy og systemer og brenner for å kommunisere din visjon til teamet. Ønsker du en betydningsfull rolle der du virkelig vil se resultat av eget arbeid, håper vi du sender inn en søknad til oss!
Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Silje A. Mikalsen, tlf. 915 75 443 eller Karoline Victoria Holtan, tlf. 984 68 704. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på
www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor Boehringer Ingelheim.